måndag, mars 13, 2006

Prexenter

Jag träffade mina väninnor i fredags. Jag längtade efter falafel så hemskans och I hade beställt bord hos Al Diwan, en libanesisk restaurang. Happy, happy, joy, joy...
De hade en liten surprajs till mej... En liten försenad födelsedagsprexent. I och C är ju Guerlain fans och jag målar mig inte särskilt, så de tyckte att det skulle bli lite ändring på det.
Meteorit puder i bladguldsklädd refilldosa (något för Mamselamsen kanske?), en puderborste och ett Kisskiss läppstift/gloss. Jag som inte är särsilt förtjust i läppstift tycker att detta är "bekvämt" att ha på sig. Gissa om jag är tjusig idag!

  Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Visst är det... Och dessutom så luktar deras produkter så gott... Jag börjar bli en riktig fan jag också... Tur att jag inte sminkar mig särskilt mycket... :o)

    SvaraRadera