måndag, juli 04, 2011

Krokofanten tipsar - Maison de l'Aubrac

Jag har ju helt glömt av att berätta att konsultföretaget jag jobbar för hade anordnat ett cocktail party för att fira mitt 10 års jubileum som anställd.
De hade hyrt en del av en restaurang som heter "Maison de l'Aubrac".

Jag har ätit där en gång innan. Det är en mycket "fransk" restaurang! Man äter mycket gott, särskilt om man gillar kött. Jag åt fisk som även den var mycket god!
Det är ganska dyrt men för ett festligt tillfälle kan man nog kosta på sig att gå dit.

Restaurangen ligger ett stenkast från Champs Elysées.

Maison de l'Aubrac
37 rue Marbeuf
75008 Paris

01 43 59 05 14
Métro: Franklin D. Roosevelt
Öppet: 24h/24h 7j/7j

Bilden under visar blombuketten som jag fick! Säkert 50cm i diameter!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar