fredag, juli 15, 2011

Ledig

Idag är jag ledig, "tvångsledig", men det är skönt! Företaget jag jobbar för har helt enkelt bestämt sig för att hålla stängt idag! Men jag klagar inte!

Det är fint väder, det ska bli varmt och jag ska ut på lite "äventyr".
Idag blir det besök på apoteket som ägs av "Le Docteur en Pharmacie" som har skrivit boken om eteriska oljor som jag köpte förra veckan! Ska bli jätteintressant!

Sen blir det nog lite plock och tjafs hemma igen... Strykning arrgh!
Dessutom verkar det som om jag har förlagt min trattar...
Lite dumt när man ska hälla olja i en flaska... Min Alzheimer-light släpper väl framåt dagen skulle jag tro!

Uppdatering: Trattarna gömde sig bakom mandolinen, jag skulle tro att det var på grund av skåpstädupplevelsen from hell från förra veckan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar