lördag, maj 05, 2012

Relativisera

Jag mådde verkligen illa under passet och var tvungen att gå ut ur salen lite. Jag trodde att jag skulle svimma, ingenting hjälpte.
Tjejen som jobbar på studion gav mig en Vita Coco drink med ananas för att få upp blodsockret lite.
Vad gott det var! Men 3€ för 33cl är väl lite i överdrift, fast det funkade helt otroligt snabbt... Det får bli en liten nödlösning om det händer igen!
Jag pratade med en tjej efter Bikram passet igår kväll. Hon frågade mig hur jag mådde och småpratade lite.
Hon berättade att hon brukar åka mellan Paris och Dubai i jobbet och att hon utövar Bikram i Dubai också.
Hon berättade att kvinnorna måste bära niqab under passet och utöva i niqab!! Karlar får gärna ha shorts men måste bära skjorta eller långärmad t-shirt...
Jodusåatt.... Jag ska nog relativisera lite mer... Hipp hurra för att jag kan bära linne och shorts när jag vill i stort sett var jag vill!
Nu ska jag in till Paris och träffa en kompis från Sverige som jag inte har träffat på 20 år tror jag!
Ha en fin dag!

4 kommentarer:

  1. Hoppas att dippen bara var tillfällig och att du mår bättre nästa gång!
    Önskar dig en fin helg!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror att det bara var en tillfällighet... Jag ska tillbaka imorgon och träna igen! :o)
      Hoppas att din helg var lika fin som min!

      Radera
  2. Urscg, inte bra med iallamåendet, men vad bra att det var så många om brydde sig om dig när du inte mådde bra, det är ju också en sak man kan relativisera med! :) Hoppas er reunion var bra! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, det finns en hel hög fina människor som jag tränar ihop med!

      Radera