tisdag, maj 08, 2012

Déjà vu

Ja, då var vi lediga igen... Men idag ska det ju verkligen firas! Slutet på Andra Världskriget! Det vore väl otacksamt att säga att jag inte är glad för det, särskilt som jag har skrivbordet fullt med projekt som ska hittas tekniska lösningar och planering och budget till!
I listan finns 28 stycken, men då ingår allt, även de som är färdiga men inte ännu godkända av kunden... Jag tycker så mycket om mitt jobb! Jag känner mig lite som en blandning av Sherlock Holmes som ska hitta lösningen, Jultomten som ska fixa allt "gratis" och Jesus som kan gå på vatten! :o) Inte helt fel eller hur?!

Idag ska jag iväg och träffa J och "Den lilla rutiga" (som jag kallar hans mamma) och Miss (katten som J och jag fick adoptera när vi bodde ihop).

Det ska faktiskt bli väldigt roligt. Jag har inte träffat dem på jättelänge! Jag kan väl inte påstå att jag är en stor anhängare av att träffa "ex-pojkvänner" & Co men detta är ett undantag.

Igår var jag och "späkte" mig på Bikram igen, och jag mådde så bra före, under och efter! Inklämd mellan en karl från Island och en ungersk tjej sprätte jag till det riktigt! Jag tyckte att jag gjorde riktiga framsteg och det känns bra! Korven börjar att få lite smak av tiger! :oD

Näe, om man skulle ta och duscha och göra sig redo för avfärd? Jo, det tror jag att vi gör! Ha en fin euhh, tisdag då!

1 kommentar:

  1. Det är ju fint när man kan vara vän med sitt ex. Det är en sliperly slope, men ibland funkar det bra! Hoppas du får en bra dag! Kram

    SvaraRadera