måndag, maj 14, 2012

Slutkörd

Ikväll skulle jag ha gått på Bikram men jag är så trött att jag åkte direkt hem utan att passera gå och inkassera Bikram ruset... Då kan ni tänka er att jag är trött!
Kanske kan det ha med saken att göra att jag gick till sängs klockan 3 i söndagsmorse och uppstigning klockan 9.30? Kanske har det med åldern att göra! Hur som helst är jag jättetrött och tänker göra kvällen så kort som möjligt!
Idag var det riktigt försommarväder! Underbart, men underbart är kort sägs det. Imorgon är regnet och rusket tillbaka! :o(
Hoppas att med morgondagen kommer jag att se ljuset i tunneln utan att gäspa käken ur led!

4 kommentarer:

  1. Utebliven sömn går inte obemärkt förbi så som den gjorde i yngre dagar ;) Nej, nu får man minsann lida av sviterna långt därefter.
    Hoppas att du piggnar till allt efter vad tiden lider!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Näe, det känns verkligen när man inte har fått sova tillräckligt! Det känns mycket bättre idag, men ändå... :o(

      Radera
  2. Det var samma med mig. Jag totaldäckade vid halv tio (och då fick jag antränga mig för att vara uppe så länge). Och jag som skulle kört backträning... Ja, du och jag peppar oss för en pigg tisdag, va? Tack också för tipsen till mitt köksskåp! Kram och ha en bra dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Pigg tisdag ja! Hoppas att tipsen till köksskåpen hjälper... Det låter ju som sagt ganska präktigt! Jag tror mer på hemgjorda "tvätt-produkter" än det man köper som kanske luktar bättre och är mer effektivt men också mindre bra för hälsan och miljön... Eco-geek som sagt!

      Radera