lördag, maj 05, 2012

Gammalmodig?

Kanske är jag gammalmodig, kanske en liten släng av moralkärring? Jag är inte ute efter att döma någon, var och en gör som den vill, men jag tycker inte att det är rätt! Jag tycker att otrohet är skit och jag kan inte förstå varför man är otrogen och stannar kvar hos i ett förhållande om man inte är lycklig... Men som jag sa jag vill inte döma någon...
Därför blev jag ganska chockad när jag såg detta i tunnelbanan idag:



[Därför att man får inte välja fel (vara otrogna mot varandra) den 6:e maj kommer vår sajt att vara stängd]

Ett försök att vara vitsiga kanske? Men vad som står under namnet på sajten... Att den är N°1 inom kategorin utomäktenskapliga möten gjord av kvinnor!
Jaa, jag vet inte, är jag gammalmodig? Är jag en moralkärring? Vad tycker ni?

4 kommentarer:

  1. Du är inte ensam, jag hajade också till när jag fick se den här affischen! Otroligt cyniskt, tycker jag, en specialsajt för den som planerar att vara otrogen! Och att de slår upp det stort i métron, som om det inte vore någon konstigt alls...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan bara hålla med... Cyniskt var ordet! Det är hela planeringen som jag ogillar mycket starkt! Usch!

      Radera
  2. Jag har blivit bedragen flera gånger och mitt ex hade flera älskarinnor. Jag är lika gammamodig som dig! Tyvärr stannade jag alldeles för länge i det förhållandet, så där skiljer vi oss lite... Det är inte alltid så lätt... KRAM!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jenny, jag vet, det har hänt mig också, fler än en gång och jag stannade också kvar, alldeles för länge. Det är säkert också en av orsakerna till att jag reagerar så starkt på den här typen av "uppmaningar".

      Radera