torsdag, augusti 30, 2012

Moster Marie

Jag har världens bästa familj (precis som ni har antar jag), och min närmsta svenska familj består av min ömma moder och hennes syster som heter Marie.

I september kommer vi alla tre att vara i Sverige samtidigt, mamma bor ju där men Marie och jag är där för att Marie kommer att ha utställning på Abecita Konstmuseum i Borås.

Har ni vägarna förbi Borås från den 13:e september till den 18:e november tycker jag verkligen att ni ska ta vägen förbi Abecita och gå på Maries utställning.

Jag är säkert inte objektiv men hon är fantastiskt duktig och vill ni träffa henne (förutom att hon är så rysligt begåvad så är hon jädrigt rolig och intressant att samtala med), så kommer det att hållas en fotokväll den 18 september klockan 18.00. Ömma modern (hon är lika rolig och intressant hon) och jag kommer att vara där då också!

Här hittar ni Maries hemsida och bilden under är ett litet smakprov på hennes talang!


1 kommentar:

  1. Jag har redan bokat in kvällen den 18e - skall bli spännande att se utställningen och självklart få tillfälle att träffa dig!
    Kram

    SvaraRadera