torsdag, juni 16, 2011

BookCrossing

Idag har jag varit på Pilates för andra gången den här veckan. Vi brukar gå på Pilates för nybörjare på tisdagar, men efter 40 timmar räknas vi inte längre som nybörjare... Jag vågade mig på en lektion nivå 1 och fy tusan vilken skillnad det var!!
Imorgon blir det nog lite stappligt men det känns jäkligt bra!

Men detta skulle ju egentligen handla om BookCrossing eller? Jag passar på att släppa böcker varje gång jag är där. I tisdags upptäckte jag att boken jag släppte förra veckan inte hade blivit adopterad... Jag provade att lägga boken i omklädningsrummet istället för att lägga den i entrén... Och det verkar att fungera. Fransmannen/kvinnan är mycket blygsamma och vill helst inte att någon skall se när de plockar upp en bok verkar det som...
Men jag tänker inte ge mig!!
I Storbritannien är BC jättestort! Jag skulle vilja ha en hylla i ett café där man kan ställa sina böcker och kanske ta en... En så kallad Crossing Zone. Jag kanske kan övertala Le Café Suédois? Eller L'Apparemment Café?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar