söndag, juni 05, 2011

Hurra eller nja...

Idag luktar det regn, temperaturen har sjunkit med 10 grader och jag är lycklig!
Två kompisar kom till Paris från London igår och vi gjorde lite sightseeing i +30°-ig värme! Jag fullkomligt smälte bort!

Uppdatering: Detta skrev jag imorse, sedan dess har min bärbara dator gått sönder, eller ja, videokortet verkar har gett upp!! Grrr...
Vädret har också ändrats. Det är ta mig fasen lika förbannat varmt!
Jag vill ha regn!!

Annars har de här fyra dagarna ledigt varit mycket trevliga! Tid för vänner och tid för mig. Imorgon blir det jobb och en tur till FNAC för att köpa en transfer box för hårddisken så att jag kan föra över alla mina foton och andra data som finns på hårddisken...
Hoppas att det fungerar...
Näe, nu blir det matlåda konfektion.

Ha en fin National Dag imorgon!!

3 kommentarer:

  1. Fira nationaldagen med oss! Strunta i jobbet, ta ett glas rosé och bara njut. För det känns ju väldigt svenskt!

    SvaraRadera
  2. Alltid lika trevligt med vänner på besök!
    Hoppas du får en fortsatt fin kväll och bra start på stundande vecka!
    Kram

    SvaraRadera
  3. hmm ja aldrig är man nöjd...här är det 12 grader och blåsigt;)

    SvaraRadera