torsdag, september 28, 2017

Surgurka...

...men jag mår bättre...
Jag har gjort färdigt jobbet men är långt ifrån i hamn. Jag är så sur och omöjlig att jag har mest lust att lägga mig ner och sova 14 dagar.

Förutom att ha surat så har jag varit hos ögonläkaren. Han berättade att min astigmatism har blivit "värre", men det är normalt att det blir så med "åldern"...
Jotack tjena! Jag ska ringa labbet som fixar mina glasögon nästa vecka. Jag vill gärna att de kollar på mina linser också.

Imorgon är det tack och lov fredag, jag tycker att det ska blir roligt att besöka zen mässan sen får vi se vad det blir!

Ögonläkaren har sin mottagning i Beauchamps, en liten stad 3km söder om Taverny. Det tar cirkus 40 minuter till fots och det är bra att gå när man är sur, så ikväll är jag lite mindre sur.
På vägen hem från ögonläkaren gick jag förbi ett höstklätt träd.
Det får bli dagens bild, häpp!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar