söndag, september 10, 2017

Lat söndag

Jag vaknade tidigt igen, runt 08:00-snåret...
Idag skulle vi iväg för att eventuellt skriva in oss i en idrottsklubb.
Jag ville hitta en simmningsklubb och Matthias hade ändrat sig visade det sig när vi diskuterade...

Det fanns vattenpolo eller dykning... Näe... Så vi gick tomhänta därifrån.
Vi åkte vidare för att köpa två pärmar till alla våra papper!

Annars har det inte hänt så mycket idag.
Jag har lagat mat, en parmesan och basilika cake, en kladdkaka och den berömda zucchini soppan!

Ikväll har vi tittat på det första avsnittet av Narcos, Matias Varela spelar i denna säsongen, han är duktig och Narcos är en mycket bra serie.

Nu ska jag hoppa till sängs för imorgon är det dags att släpa sig upp klockan 06:00 igen! Gäsp!

Dagens bild är på parmesan och basilika cake:n, mycket god men den jäste inte som jag ville så det blev lite platt...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar