fredag, september 01, 2017

Ärmlös onsdag

I onsdags skulle det bli 25°C varmt så jag tog ingen jacka på mig och dessutom var det varmt och skönt på morgonen när jag gick.

Jag hade lunch date med min vegetariska kollega Catherine! Hon är fantastisk. Det finns alltid saker att diskutera.

Efter lunch tog vi en promenad, det var fortfarande varmt och skönt!
Jag hade tänkt att gå tidigare eftersom jag ville åka till le Marais för att uträtta ett ärende åt en kompis.

Tji fick jag, jag kom inte ifrån förrän klockan var långt över 18:30.
Då hade det hunnit bli kallt. Det är inte så farligt den första biten av resan, den går ju till största delen under jord, värre blir det när jag kommer till Gare Du Nord.

På väg hem från stationen i Taverny frös jag ganska rejält i min kortärmade klänning!

När jag kom hem hade Matthias förberett med det sista avsnittet på säsongen av Game of Thrones.
Den enda serien jag följer, mest för att jag är så jäkla nyfiken på vad som ska hända. Jag gillar böckerna bättre.

Sen var det dags att sova...

Dagens bild är på min stackars arm som var full av gåshud!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar