tisdag, maj 16, 2017

12-timmars dag

Idag har dagen varit väldigt, väldigt lång!
Jag började jobba klockan 08:00 och kom inte ifrån jobbet förrän klockan 19:45! Knappt en timmas lunch... Puh!

Men nu är jag hemma och vi har ätit ute i trädgården för första gången i år!

Det finns inget särskilt att berätta om idag, det var en högst ordinär dag...
Kanske att Lenny mådde illa och kräktes precis innan jag skulle gå ut genom dörren... Stackars liten... Han fick ett köttben i söndags och jag tror att han mage blir konstig men han kan inte sluta gnaga förrän vi tar ifrån honom benet.

Ikväll blir han kaklös och fick bara sina torra pluttar, han är lite sur men det är ju vi som bestämmer!

Jag hade inte tid att ta en bild under dagen men när jag stod på perrongen i Ermont Eaubonne kunde jag inte motstå solnedgången...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar