fredag, maj 12, 2017

Fy Fabian...

...vilken jä*la dag!
Varenda jäkla människa drog i mig idag, jag fick knappt gjort någonting!
Sen ringde Matthias från banken och sa att lånet som skulle skrivas på med en räntesats på 1.4% kanske skulle höjas till 1.5%. Det är väl inte så farligt i sig men det betyder att vi måste göra om ALLA jä*la papper med försäkringen och så vidare...

Jag var så nära att börja böla, hyper stressad för att jag ligger efter med arbetet och så vill banken lägga på extra arbete! Fy F*n!

Efter 111 möten och en massa tjat ringde Matthias vid 17:30-tiden för att säga att banken gör ett undantag och håller räntesatsen!

Herregud var glad jag blev! Det hjälper inte alls att komma ikapp med jobbet men det gör mig mindre stressad.

Jag trodde att jag skulle ha huvudet till att jobba ikväll med det går bara inte.
Jag får göra det imorgon istället. Ett par timmar kanske 4 borde hjälpa mig att bli mindre stressad eftersom jag har 2.5 dagars semester nästa vecka.

Jag hade knappt 40 minuter till lunch idag och jag kom inte från jobbet förrän 19:00!

Imorgon ska sotaren komma hem till oss, Matthias ska till läkaren och sen ska vi till banken klockan 15:00.
Inte direkt en avkopplande dag. Kvällen kommer inte att bli lång...

Dagens bild är lika upphetsande som min dag! En regntung himmel... Blä!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar