tisdag, maj 23, 2017

När det tar fyr...

...utan orsak!
Jag har gått och varit sådär lite äckligt små arg eller irriterad idag och det small till när jag kom hem. Mycket onödigt och så tråkigt!
Tur att man kan be om ursäkt men stämningen på hemmafronten är ju lite ansträngd. Dessutom är jag olidligt trött och lite snuvig.
Ingen bra kombo alls!

Julie, min jobbarkompis som jag gillar, tog med mig ut på picknick för att en kille betedde sig taskigt mot mig, helt onödigt och lite fel dag om man säger så, men, men det gick ändå...

Det var jätteskönt att sitta ute i gräset och äta lunch!
Imorgon är det sista jobbdagen på den här veckan och tur är väl det!

Nu tycker jag att det är dags att gå till sängs, det är lika bra, så får jag sova ut riktigt!

Dagens bild är på en mur som jag går förbi varje morgon och varje kväll på väg till och från tåget. Jag kunde inte motstå skuggan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar