fredag, maj 05, 2017

Händelselös dag

Idag har det inte hänt mycket. Jag har jobbat, mycket och länge men jag var inte alls så koncentrerad som jag hade velat, så jag tycker inte att jag har gjort något riktigt vettigt.

Det var fint väder så jag tog ut jycken på en tur... Han skulle ha blivit stensur på mig annars. Det blev en liten tur på 1 timma. Lenny ville gå hem efter halva vägen, han börjar bli väldigt lat, men jag drog med honom ändå.

Sen har det inte hänt så mycket. Jag lagade fyllda runda zucchinis med ris till kvällsmat, det blev jättegott.
Och nu sitter jag och slappar framför TV:n...

Till helgen vill jag göra veganska glassar. Jag plastbantar hushållet och har hittat glassformar i rostfritt stål som jag gärna vill prova! Fortsättning följer!

Dagens bild är på en el stolpe som har sett sina bästa dagar eller bara kanske skulle behöva bli tjär(ad).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar