torsdag, maj 04, 2017

Tåg torsdag

Inte en enda dag den här veckan har tågen gått som de skulle.
Idag när jag kom till stationen var mitt tåg inställt, igen...
Det hela löste sig till slut och jag kom fram bara 20 minuter senare än vad jag skulle ha gjort.

Det har varit riktigt lurigt väder också, ena minuten skiner solen, den andra öser regnet ner!
Jag hann ut och köpa en sallad medan solen ännu sken.
När jag går till Simply Market där jag brukar köpa min lunch går jag helst på cykelvägen som är kantad av en massa luriga blommor.

Jag vet inte alls vad det är men de är fina.

Imorgon är det hemmakontoret som gäller, det ska bli skönt!
Hoppas att solen skiner så att jag kan sticka ut och springa ett par kilometer. Måste ju komma i de vita bôxera till yoga lektionen!

Dagens bild är på det där luriga blommorna... Det ser nästan ut som om det ligger en liten filur i blomman och sover!

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar