söndag, maj 14, 2017

Tårta & Toalett

Idag firade vi Amélies födelsedag med pompa och ståt!
Innan vi åkte till Matthias föräldrar stannade vi till hos Leroy Merlin för att köpa badrumsskåpet och spegeln. Maurice börjar med kakel och det sista på toaletten nere den här veckan.

Innan Matthias syster med familj kom kikade vi på Emmanuel Macrons installation. Säga vad man vill men killen har stil och representerar Frankrike väl tycker jag!

Sen blev det förrätt, varmrätt, ost och efterrätt! Jag har inte lagat kvällsmat idag... Vi är fortfarande alldeles för mätta!

Lenny fick ett saftigt köttben att gnaga på, men han får bara äta på det ute i trädgården så jag har lagt undan det för ikväll!

Efter lunchen hade vi toaletten kvar att köpa, så vi tog en tur till... trumvirvel... Castorama!
Där blev vi en toalett och en kran rikare och en hel del euros fattigare... Men fint blir det!
Tror ni jag jobbade idag? Det gjorde jag faktiskt, men inte särskilt mycket eller särskilt länge...

Jag hade på mig mina finaste strumpbyxor idag så jag var tvungen att ta en bild! Mycket grönt / gult blir det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar