tisdag, augusti 29, 2017

Svettigt på kontoret

Idag var det dags för jobb hemma igen, på veckans varmaste dag... 34°C i skuggan!
Det gick bra imorse men framåt lunchtid var det minst 30°C inne på mitt kontor!
Jag har druckit 2,5L vatten men inte varit särskilt ofta på toaletten.

Fastän det var så varmt fick jag gjort en jäkla massa grejor idag igen! Jag är väldigt tacksam och nöjd!

Vid lunch var jag inte det minsta hungrig och det var så varmt att en promenad med Lenny inte ens var att tänka på!

Vi satt i skuggan i trädgården istället.

Posten levererade min present från företaget jag pratade om förra veckan.
De hade skrivit ett litet meddelande och skickat med en sacsaplat som inte finns i deras katalog ännu.

Eftersom det har varit så nedrans varmt har jag inte sådär rackarns mycket att berätta.
Det får räcka med dagens bild på presenten jag fick! Inuti ligger min glasskål som jag köpte på loppis förra året!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar