torsdag, juli 20, 2017

Den sista raksträckan

Näst sista arbetsdagen blev väldigt lång!
Jag kom inte ifrån jobbet förrän klockan 19:30...

Matthias syster skulle komma och hämta vår råsaftcentrifug som vi inte använder. Jag tycker att den är alldeles för högljud och jobbig att göra ren! 

Jag vill köpa en annan saftpress men har inte bestämt mig för en model ännu så det får vänta.
Och eftersom vi inte använder den så är det ju lika bra att ge den till någon som kommer att få användning för den!
Nu kunde hon inte komma förbi ikväll så hon kommer på lördag istället.
Vi bestämde idag att vi börjar köra på söndagkväll istället.
Så får vi en till dag hemma, jag hinner fixa lite till, byta sängkläder och tvätta. Vi hinner även packa i lugn och ro.

Jag hann även med en hel del på jobbet idag så imorgon blir det lite lugnare.
Min chef vill att vi ska kolla över min arbetsbörda när jag kommer tillbaka från semestern. Han tycker att jag jobbar för mycket och är orolig för att jag kan bli utbränd om jag fortsätter så här.
Herregud, det är väl första gången i hela mitt liv som jag hör det!

Vi får se vad det blir av det. Han vill att jag ska bestämma vad jag inte vill göra och dessutom så ska jag få gå två utbildningar!
Man kan ju undra om jag har kommit till jobbhimlen?!

Hursomhelst, dagens bild är på en bit av min väg hem från tågstationen. Den sista bilden från den promenaden som ni får se på 3 veckor! Jag jobbar hemifrån imorgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar