tisdag, juli 18, 2017

Dominiques Födelsedag & fjanten

Igår fyllde Matthias mamma år! Barnbarnen är på semester med farmor och farfar så Matthias föräldrar, hans syster och hennes man och Matthias och jag gick ut på restaurang för att fira!

Det fanns en massa goda vegetariska saker på menyn, så jag valde en hamburgare! En riktigt fin grönsaksburgare med broccoli i! Mums! Det var jätte mysigt. Efter restaurangen gick vi ut en promenad med Lenny!

Innan vi gick på restaurang var vi på jobbet...
Min chef och jag tog ett snack med fjanten aka snorkråkan!
Naturligtvis slingrade han sig undan och visst jobbade jag bra och de ville absolut inte att jag skulle sluta göra det jag gör. Jo tjena, men då är jag ju projektledare, eller... Jo, teknisk projektledare!
Efter mycket tjafs, han stakade sig, var generad och visste inte riktigt vad han skulle säga så kom vi fram till att jag behåller mitt ansvarsområde men att det kommer en till projektledare som är operationell och inte teknisk, dvs. hon gör allt som jag inte vill göra... He he!
Min chef gjorde verkligen snorkråkan generad och för det är jag honom evigt tacksam!

Det var mycket skönt att gå på restaurang efter det!
Jag var så upptagen att jag helt glömde av att fotografera.
Bilden är från promenaden till tågstationen på morgonen, ljuset och temperaturen var underbara!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar