onsdag, juli 19, 2017

Fin utsikt, Workshop & iste

Jag hade lyxen att ta sovmorgon imorse, ända tills klockan 07:00!
Det var dags för en workshop med konsultfirman vi jobbar tillsammans med på mina projekt.
Deras kontor ligger på Boulevard Haussmann, mellan Galeries Lafayettes och Printemps, det finns ju sämre kvarter.

Utsikten söderut täcker Operan, Eiffeltornet, Le Grand Palais, Invalides, norrut Sacré Coeur...
Mycket trevligt ombyte från Taverny och Châtillon.

Det har varit mycket varmt idag igen, runt 30°C men ömsom regn, ömsom sol och ganska fuktigt.

Efter jobbet tog jag en tur till Uniqlo för att köpa boxershorts till Matthias.
Jag har letat efter ett iste från Løv sen i juni när Joanne var här och idag hittade jag det äntligen! På Monoprix!
Hurra, jag ska ta med lite till jobbet imorgon!

Nu har vi bara 2 arbetsdagar kvar tills vi går på semester, det ska bli underbart! Vi längtar alla tre tills vi kan ta bilen och köra till Västkusten och mamma!

Dagens bild blir ju naturligtvis på utsikten, norrut!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar