onsdag, juli 05, 2017

Pust & Stön & Co

Nja, jag har inte lidit särskilt av värmen idag. Jag kände den framförallt när jag gick hem från tåget.

På jobbet är det mer än uthärdligt och tågen hem till Taverny är luftkonditionerade.

En ganska blek dag, det har gått i ett och jag har hunnit med ganska mycket.

Inatt byter ett par av mina kollegor och jag e-mail system, en liten överraskning imorgon när vi kommer till jobbet. Just därför jobbar jag inte hemifrån imorgon.
Det ska bli spännande att se eftersom jag ska göra samma sak för 300 kollegor i September!

Imorgon ska jag också posta bostadslånekontraktet som vi har skrivit på till banken och Matthias ska hämta vår nya bil!

Det ska bli ännu varmare imorgon, 33°C, men jag ska sitta på vårt luftkonditionerade kontor och på morgonkvisten är det ganska behagligt att åka till jobbet!

Dagens bild är från ikväll när jag gick hem... Det såg så svalt och skönt ut att jag var tvungen att knäppa en bild!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar