fredag, juli 21, 2017

Dagen före dopparedagen

Eller nästan iallafall...
Jag har gjort allt som jag hade bestämt att jag skulle göra färdigt innan semestern på jobbet!

Jag reste mig från stolen klockan 17:00, det får ju vara nog någon
gång! Naturligtvis fick jag ett samtal av en sekreterare till en av våra VIP:s vid 18:30 tiden, jag hade låtit datorn varit på men stod och strök i gästrummet bredvid...
Naturligtvis världens viktigaste problem som jag tyvärr inte kunde lösa och fick lämna till min chef på tisdag.

Annars är jag så lättad att sista arbetsdagen är gjord. Jag tror inte att jag har längtat efter att gå på semester så som jag har gjort den här veckan.
Jag har strukit klart, nu ska bara väskorna packas.
Idag har jag inte alls tänkt på att fotografera, det blev ett litet överblivet motiv...

Jag ska snart gå och lägga mig, jag är helt slutkörd! Det känns som om jag har blivit överkörd av ett tåg!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar