torsdag, november 23, 2017

Den underbara hösten

I tisdags jobbade jag hemma, jag lyckas oftast få till mina dagar nu. Den jobbigaste tiden är över!
Chefen åker på semester imorgon i två veckor så jag är ensam kapten ombord på S/S Workplace, men det ska gå bra.
När han kommer tillbaka åker jag till Sverige. Jag bokade min biljett igår, det ska bli skönt.

Jag hoppas på snö och kallt för att få lite julkänsla. Jag längtar lite, lite efter julmust och lussekatter...

Lenny och jag gick ut på en promenad, som vanligt, under lunchen i tisdags.
Det var bara vi två eftersom Blackie var tillbaka hemma hos Rod.
Jag tror att Lenny saknar henne lite även om han nog också tycker det är skönt att ha sina människor för sig själv.

Jag tycker också att det är ganska skönt att bara ha en liten hund även om det blev lite tomt när hon "åkte hem".

Lenny och jag gick förbi tågstationen på promenaden och där står ett träd som ser ut att brinna! Det blev dagens bild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar