onsdag, november 29, 2017

Grå tisdag

Hela den här veckan har varit grå och lång och då är vi ändå bara tisdag...
Jag jobbade hemma, lika likgiltig som måndagen. Jag är väldigt sällan omotiverad men den här veckan tar nog priset!
Jag jobbar på för att jag måste men jag behöver verkligen ta lite ledigt. Jag jobbar den här veckan och nästa, sen åker jag till Sverige en vecka. Det ska bli så skönt!

Jag ska tillbaka till Châtillon imorgon kväll klockan 21:00 för att jobba på ett test.
Som tur är så jobbar två kollegor med mig så jag är inte själv.

Eftersom jag jobbade hemifrån så hann jag laga middag.
Jag provade Susanne Jonssons Rostade Blomkålslasagne. För första gången gjorde jag en bechamelsås och den blev jättegod.
Lasagnen blev verkligen toppen god! Mättande och värmande i kylan.

Vi väntar på snö här, inte ens Lenny är särskilt tänd på att gå ut...
Dagens bild är på söndagens lövskörd från trädgården efter att jag tömde en halv säck i min kompost.
Jag fattar inte hur mycket löv som finns på träden!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar