torsdag, november 16, 2017

Zombie

Hundrackar'n började att gnälla klockan 01:30, Matthias var nere och skällde på henne och jag stängde dörren till sovrummet.

Jag vaknade vid 03:45 av att hon gnällskällde igen... Då gick jag ner och skällde på henne, då såg jag också att golvet var fläckat av blod... Mycket roligt att börja städa mitt i natten också.

När jag gick upp klockan 06:00 var jag inte god att göra med. Jag hade mest lust att lipa och inte tvätta håret.

Jag hade ont i huvudet och höll på att somna i duschen.
Jag kom till jobbet efter att ha sovit på tåget till Gare du Nord, jag sov på métron till Châtillon också. Som tur var kom Jessica till jobbet ungefär samtidigt så vi kunde dricka vårt kaffe tillsammans.

Som tur var hade jag nästan inga möten idag, jag jobbade i ultrarapid, hjärnan var seg som tusan.

Vi skulle egentligen gå ut efter jobbet med kollegorna, men jag orkade inte.
Jag somnade på métron tillbaka till Gare du Nord igen.

Hundarna hade uppfört sig väl när jag kom hem, inga bussträck...
Nu har jag bara lust att hoppa till kojs och sova med mina öronproppar!

Dagens bild är från trapphuset på mitt jobb, det kändes lite så med en lång trappa uppför när jag gick upp imorse!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar