torsdag, november 16, 2017

Hundvakt

I tisdagskväll kom Rodolphe över med Blackie som vi ska passa tills på söndag.
Förra gången gick det jättebra, det verkade som om hon kände sig hemma.
Nu löper hon däremot, hade jag vetat det så vet jag inte om vi hade sagt ja till att passa henne. Det är ju ganska söligt om man säger så, dessutom så är vi inte vana vid det.

Jag är ju väldigt trött för närvarande så jag gick och la mig tidigt. Jag vaknade vid 01:30-tiden av att det gnälldes så in i bomben på nedervåningen.
Jag trodde att det var Lenny som var sur för att han inte fick sova på Matthias kontor som han brukar så han fick skäll stackarn!

Jag var i ett zombie-tillstånd på morgonen, jag hade mest lust att grina!

Jag förstod att det var Blackie som gnällde senare på dagen. 
Eftersom jag jobbade hemifrån igår så tog jag med vovvarna på en långpromenad under lunchen, lite för att hämnas, lite för att vi behövde det alla tre. De är inte vana vid att promenera med varandra så jag såg ut som Jesus på korset. En drog åt ena hållet den andra i motsatt riktning.

Jag gick till sängs igår och hoppades på att ingen skulle gnälla under natten, lite visste jag vad jag skulle vakna upp till!

Dagens bild är från slutet på promenaden när de var något sånär synkade.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar