tisdag, november 28, 2017

Konstig vecka

Igår började veckan ganska så jobbigt, jag var trött och kinkig och hade ont lite överallt.
Dagen var ganska jobbig överlag, jag hade ingen motivation och jag är väldigt trött.
Jag jobbade undan ett par grejor utan övertygelse bara för att få dem ur världen.
Klockan 17:00 stängde jag av datorn och åkte hem! Jag hade mest lust att krypa ner i sängen och sova.

Matthias kom hem sent och jag hade ingen lust att laga mat heller. Vi åkte och hämtade en pizza men jag åt nästan ingenting.

Jag var så fruktansvärt utmattad att jag kröp ner i sängen redan klockan 22:00.

Det finns inte särskilt mycket annat att berätta heller mer än att på onsdagkväll ska jag tillbaka till jobbet vid 22:00-tiden för att jobba natten mellan onsdag och torsdag. Jag jobbar bara onsdag morgon och sen onsdagkväll och natt. Torsdag jobbar jag inte utan jag är tillbaka på jobbet på fredag...

Annars då? Dagens bild? Jodå, bananer vad sägs om det? Foto inspirationen var lika bra som dagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar