torsdag, april 06, 2017

Äntligen fredag, ja nästan iallafall...

...jag ska jobba hemifrån imorgon så det känns nästan lite som fredag.
Dessutom ska helgen bli varm och solig!

Det började lite sjavigt med knepiga meddelanden från SNCF om tågen till Paris. Det skulle inte gå hela vägen till Gare Du Nord, sen var trafiken avbruten... Men tågen går utanför våran tomt och jag kunde höra tågen gå... Så jag gick till stationen och mycket riktigt, mitt tåg gick och det gick ända fram till Gare Du Nord.

Efter jobbet, som var mycket produktiv, åkte jag till Trocadero, eller Troca som man ska säga om man inte vill vara en plouc, för att träffa Sara och hennes familj!
Dagen var ganska kall men strålade! Jag kunde bara inte motstå ett foto av järnladyn! Visst är hon tjusig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar