onsdag, april 05, 2017

Nja...

...endast ett snäpp bättre än gårdagen men inte fullt så surmulen och jag fick en del gjort! Det kommer nog att bli bra ändå!

Imorgon ska jag träffa den här tjejen och hennes familj! Jag har med mig två tuber kaviar som hon ska få!
Det ska bli roligt att träffas igen, vi sågs i Svenska Kyrkan vid Lucia senast!

Annars har inget särskilt sexigt hänt, jo jag träffade en hel hög med jäkligt kärlekskranka duvor som trodde att jag skulle förse dom med ett skrovmål, ha, det enda jag ville göra var att fotografera dom.
Jag åkte med Matthias hem (igen) och av en ren händelse (jag har svårt att tro att en duva har kunnat göra detta med vilje eller möjligtvis driven av en särskild känsla för ironi eller kanske artisteri...) hittade jag en duvbajs på passagerarfönstret i bilen som så precis ut som en tupp! Va?!

Hur mycket tur får man ha när man letar efter dagens bild egentligen?

När vi kom hem ville Monsieur prompt äta sushi, så då gjorde vi det! Och nu blir det sängen, herregud vad jag är trött, igen! Gäsp!

Dagens bild, duva och duvbajs, håll till godo!

   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar