lördag, april 22, 2017

Jobb, jobb och jobb...

Idag har det inte varit mycket vila... Matthias pappa var på ingång redan klockan 9:00 så Matthias flög upp klockan 8:00... Suck!

Toaletten på bottenvåningen ska målas så Maurice slipade det sista. Matthias slipade dörren och jag strök och strök och strök.
Vädret var ganska dåligt, kallt och dant men det regnade iallafall inte!

Efter lunch och ytterligare jobb duschade vi och stack iväg till en stor bok och pappershandel som ligger 10 minuter med bil från Taverny.
Jag ville köpa pärmar och plastfickor för att sätta in alla dessa jäkla papper!
Vi drunknar i papper från banken, våra jobb, försäkringskassan, skattemyndigheten, j'en passe et des meilleurs!
Men vi får nog åka tillbaka imorgon igen, tre pärmar räcker inte! Gah!

Sen lagade jag mat och nu är vi parkerade som två zombies i soffan framför Hawaii 5-0. Min hjärna orkar inget mer komplicerat ikväll!

Imorgon ser jag framemot en solig dag i trädgården, kanske blir det en kaka eller ett annat roligt recept!

Dagens bild är lika sexig som händelserna idag! Dessutom syns den mycket moderiktiga 80-tals tapeten med århundradets mest inspirerande bård, allt detta finns att beskåda i vårt gästrum! Går fint ihop med tyget på min strykbräda iallafall!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar