torsdag, april 13, 2017

Skärtorsdagen

Ingen rast ingen ro, här jobbar vi hela Påskveckan, fast det känns att det går mot långhelg. Väldigt få människor på tåget och ännu färre på jobbet.
Mellan semester och jobb hemifrån som nu är fullskaligt på mitt företag är vi inte så många som jobbar från kontoret varje dag längre.

Jag jobbar hemifrån imorgon, det ska bli skönt. Idag blev jag störd var femte minut. Det var stört omöjligt att få färdigt någon av mina uppgifter. Jag blir galen!
När jag väl säger nej, så får jag dessutom dåligt samvete för att jag inte hjälper mina kollegor... Lite schizofrent säkert...

Jag är fortfarande väldigt glad efter gårdagens möte med mina vänner!

Dagens bild är från St Leu La Forêt tågstationen precis när solen gick ner...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar