måndag, februari 27, 2017

Hipp, Hipp...

...Hurra!
Vi fick besked av mäklaren som förhandlade fram vårt nya bolån!! Över förväntan, vi kommer att spara över 50 000€ på det nya lånet mot ynka 20 000€ som vår nuvarande bank gick med på!

Det handlar ju om stora summor över ganska många år och lägre än så här blir inte räntan! Erbjudandet går ner med 1.3%! Gissa om vi är glada?!

Jag tror inte att dagen kan bli sådär jäkla mycket bättre!

På jobbet håller jag på att skriva min arbetsbeskrivning. Det är bra att sitta ner och verkligen tänka över vad jag gör och försöka uppskatta det i tid och procent av en vecka. Jag kom fram till att jag kommer att jobba 115% om jag tar nya arbetsuppgifter men det verkar som om jag kommer att "ge bort" 23 timmar i veckan!
Det är ju mer än hälften så jag kommer att kunna göra mer än vad vi trodde från början!

Ska bli spännande att komplettera med min chef på onsdag. Imorgon ska jag skriva klart beskrivningen och börja med objektiven för i år.

Sen måste jag nog göra lite riktigt jobb!

Dagens bild är av vår nya bank i Taverny! Hurra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar