måndag, februari 06, 2017

Dizzy Miss Lizzy

...har varit hos kiropraktorn och nu känner jag mig inte full längre! Hurra! Anaïs, min kiropraktor kompis klämde lite här, tryckte lite där och vred på ryggraden och sen klickade den till och vred tillbaka till det "riktiga" jag-mår-bra-och-har-inte-ont-i-ryggen läget!

Jag pratade med Anaïs om att gå till en av hennes kompisar som är naturopat. Jag är fortfarande fruktansvärt trött och jag är trött på att vara trött! Mina "vanliga" blodprover visar inget så jag tänkte prova något nytt. To be continued!

Under lunchen idag gick jag en promenad, jag var så snurrig så det kändes som om jag hade dragit i mig ett par starköl men jag behövde verkligen gå ut i solen lite.
Jag tog en tur på La Coulée Verte, en fin gång och cykelväg som jag har nämnt tidigare. Det fanns en hel del att fotografera men jag ville ha lite Beatles stil på bilden med dagens rubrik och allt!

Sen gick jag vidare till Simply Market och köpte quinoa. Imorgon ska vi prova quinoa nuggets till middag. Eller vi, jag ska laga...
En bra dag idag och imorgon jobbar jag hemifrån, tänkte ta en liten, liten joggingtur under min lunch... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar