onsdag, februari 22, 2017

I am legend

Nu är jag hemma igen! Idag känns det som om jag har varit på resande fot sen hela dagen!

Det sista mötet med kollegorna började klockan 9:00 och sen var vi tvungna att åka till flygplatsen redan klockan 13:00!
Vi hann med allt, till och med en snabbis med Indien! He he!

När vi skulle gå och ta taxin kom en av killarna från Tjeckien, Petr, fram till mig, vi är nog de som har jobbat längst ihop, och sa på sin brutna engelska: "Alexandra, I am so happy to finally meet you and not only hear your voice! You are a legend! Guys, she is a legend!"

Det är nog den finaste och roligaste professionella komplimang som jag någonsin har fått! I AM LEGEND

När vi kom fram till flygplatsen visade det sig att vårt flyg var försenat så vi skulle missa korrespondensen i Wien.
Flyget skulle gå klockan 15:05 men vi blev ombokade via Frankfurt och flyget gick 40 minuter senare... Hej vad lite shopping det blev! Jag hann med en flaska vodka till Matthias pappa, men det var också det enda.
Turbulens vid avgång, turbulens vid landning... 15 minuter innan nästa avgång! Sen blev vi stående vid gaten i över 30 minuter. Turbulens igen, idem vid landning i Paris! Inte de bästa flygningarna i världshistorien men nu är jag äntligen hemma!
Dagens bild visar verkligen vad som hände idag! Flyg, flyg, flyg och lite regn...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar