torsdag, februari 02, 2017

Rutten

Min dag har verkligen varit rutten! Sumpråttan som beordrade mig att göra ett jobb som hen egentligen borde ha gjort själv är en mycket högt uppsatt rumpnisse så det gäller att inte bli ovän med hen!

Idag hade vi mötet som hen hade ordnat, som jag var tvungen att leda. Naturligtvis var ingen särskilt intresserad av min presentation som jag hade jobbat med och gjort om i två dagar. Känns bra!

När mötet väl var över hade hen mage att skicka sina anteckningar till mig för att jag skulle skriva ut protokollet från mötet!

Jag blev så j-vla arg att jag var tvungen att gå ut på toaletten och lipa! Hur förbannat fräck får man vara! Hen har nog glömt att jag jobbar på företaget som är kund till företaget där hen jobbar!

Jag har stressat hela veckan, men jag märkte det inte förrän i eftermiddags när jag fick yrsel. Jag var tvungen att lägga mig ner en stund.

Jag måste prata med min chef imorgon, jag kan inte ha det så här.
Jag vet att jag har stöd från min chef så det är inget jag stressar över. Nu är jag bara så trött att jag längtar efter sängen...

Imorgon är en annan dag och idag har jag tänkt att lägga bakom mig omedelbums!

Bilden idag är från mitt arbete. Jag stack inte näsan utanför dörren innan jag gick hem, så detta var vad jag såg när jag gjorde en te.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar