söndag, februari 05, 2017

Lugnt & Skönt

Idag sov jag länge, ända till klockan 09:15!
Det finns inget bättre än att vakna tidigt, kanske för att man behöver gå på toa och det regnar mot takfönstren. Sen kan man gå tillbaka till sängen och riktigt burra ner sig under täcket och somna om och inte behöva gå upp klockan 06:00!

Vi skulle till Castorama och IKEA (igen). Glasskiva till byrån i badrummet som vi köpte förra veckan och en pall / bord att ställa en växt på intill toaletten.
På Castorama skulle vi köpa kontakter och eluttag för Matthias pappa ska dra om ett uttag i vårt sovrum.

Som varje söndag åkte vi hem till Matthias föräldrar för att dricka kaffe och tjôta lite. De är så snälla! Jag fick en försenad födelsedagspresent: en upplevelsebox. Spa och välbehag! Låter underbart tycker jag!

Innan vi åkte hem till föräldrarna var jag ute en sväng med hundrackar'n. Han snodde runt inne i huset och behövde vallas lite.

När vi kom hem så sken solen och himlen var så fin! Jag knäppte en bild från ytterdörren. Den visar taken på våra grannars hus.

Imorgon börjar en ny vecka, förhoppningsvis lugn, det är ju februarilov! Jag behöver lugna nerverna med lite trevligt arbete. Ingen mer stress nästa vecka tack så hemskt mycket!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar