onsdag, februari 15, 2017

Promenad, löpning och sol

Jag jobbade hemifrån idag igen! Mycket skönt! Soligt var det också.

Lenny och jag passade på att gå ut en sväng, det blev en timma i solen... Jag ville att vi skulle gå till en liten skog men det går inte men en Lenny som stannar och kissar och sniffar och bajsar i omgångar. Men det viktigaste är ju egentligen att han har det bra. Han kommer ju inte ut på långpromenader varje dag så vi får njuta av de vi kommer ut på.

Efter jobbet snörade jag på min löpskorna igen för en tur. Jag har gjort till en vana att ta en dusch och verkligen ta hand om mig och min hud efteråt. Det blir lite som en belöning för löpturen och då blir det ju genast positivt.
Efter maraton förra året associerade jag löpning med lidande och det blev en pina att löpträna. det är ju synd eftersom jag verkligen gillar att springa...

Jag åker till Warszawa nästa vecka, två dagar med de polska kollegorna. Det ska bli roligt.
Då hoppas jag på spännande bilder, tills dess får ni hålla till godo med en lite enklare historia, en cykelbaneskylt. Häpp!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar