tisdag, februari 28, 2017

Mardi Gras

Fettisdagen, eller Shrove Tuesday eller Mardi Gras men inte har det varit särskilt fett här idag inte... Jag jobbade mest och gick ut en promenad med hundkraken. Det blev inte ens en riktig lunch eftersom jag inte var särskilt hungrig.
Det är verkligen skönt att inte behöva ta kollektivtrafiken. Imorgon är jag tillbaka på jobbet igen men torsdag är det hemmakontoret som gäller igen.
Annars intet nytt, jo träff med nya banken på fredag och jag skickade ett meddelande till vår nuvarande bank för att se om de är intresserade av att behålla oss som kunder eller inte. Suspense!

Dagens bild är jag ganska nöjd med, näe faktiskt ganska jäkla nöjd med! Den är mycket fräsig om jag får säga det själv och det får jag ju eftersom det är jag som bestämmer här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar