fredag, februari 17, 2017

Semester i två hela dagar

Eller helg tror jag visst att det heter! Jobbet gick jättebra, jag hann med en hel massa saker och dessutom gjorde vi mitt årssamtal. Herregud vilka fina komplimanger jag fick av min fd chef.

Jag visste inte till vilken grad han uppskattar det jag gör för vi har ju aldrig pratat om det riktigt innan. Känns mycket bra!

Nu ska vi bara skriva färdigt min yrkesroll och fördela sakerna som jag inte ska göra längre. Det här året kommer säkert inte att bli så stressigt som förra. Det känns bra att gå till jobbet nu, mycket bättre än för ett par månader sedan även om jag alltid har gillat mitt jobb och varit stolt över företaget jag jobbar för.
Men idag känns det bättre!

Imorgon ska vi fira att Matthias fyller 40 år! Egentligen är det på söndag men vi är bjudna till hans föräldrar med hans syster och hennes familj. Raclette ska det bli! Mums! Tur att jag har tagit upp löpningen igen! Annars skulle jag se ut som en bulle på 5 dagar...

Imorse när jag gick till jobbet var det en sån där Brassaï morgon igen, fast luddigare och lite rosa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar