lördag, februari 18, 2017

Dimma, promenad och födelsedagskalas

När vi gick upp idag var det en sån jäkla dimma, jag gillar det för jag tycker att det är fint så jag gick ut och fotograferade lite.

Matthias pappa kom vid 9:00 och de skulle fixa till elen i huset. Det är en lite speciell installation.

Efter lite fix och trix i huset åkte Maurice hem och vi tog med Lenny till skogen för en promenad. Mycket spring blev det! Överlycklig och ganska trött, hunden, åkte vi hem för att tvätta hundskrället som var lerig ända upp till öronen.

Sedan blev åkte vi för att köpa isolering till trappan och för att handla grönsaker.

Jag hann med ett avsnitt av På Spåret innan det var dags att byta om för att åka till Matthias föräldrar och äta födelsedagsmiddag.

Vi åt naturligtvis alldeles för mycket och nu sitter vi här och pöser. Ost, potatis, champagne, chokladtårta, champagne, fruktsallad...
Matsmältningen är pågår för fullt!

Jag tog en massa bilder idag men jag föredrar den som jag tog utanför huset med Lenny i dimman...

Imorgon ska jag göra födelsedagsfrukost till 40-åringen och sen tror jag att vi ska försöka slappa lite... Jag behöver det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar