tisdag, juni 13, 2017

Baigan bartha på en tisdag

Jag hade en mycket bra dag på jobbet idag, Matthias dag var ganska taskig...
Så när jag kom hem från jobbet bestämde vi att vi skulle gå ut och äta istället.

Det blev, till min stora glädje, en indisk restaurang.
Jag ville inte äta palak paneer än, jag blev lite botad av mitt egna recept utan jag tog baigan bartha istället, en äggplanta rätt. Så god!

Imorgon jobbar jag hemifrån på morgonen och sen sticker jag i väg till Versailles på eftermiddagen.
Det är dags för Lolë White Yoga Tour i Trianon palatset.
Jag ska träffa Alexandra och Stéphane där, det ska bli så roligt!

Men nu ska jag gå och lägga mig, jag är ganska trött, dagen har varit lång och jag har en massa saker att göra innan jag går på semester på torsdag eftermiddag.

Dagens bild är på Matthias och mig då vi var smala och tjusiga, innan vi åt på den indiska restaurangen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar