onsdag, juni 28, 2017

Lill Lördag

Jag var tillbaka på jobbet idag. Om jag ska vara ärlig så tycker jag att det är lika roligt att komma till kontoret som att jobba hemifrån.

Vad som är bäst med kontoret är kollegorna, det som är bäst med att jobba hemma är att jag slipper kollektivtrafiken och att jag kan gå ut på promenad med Lenny.

Jag lyckades att få ett av mina möten flyttade till nästa vecka så jag hann med att äta lunch! Hurra!

Annars gick dagen i ett, till klockan 18:30, men imorgon är det dags att jobba hemifrån igen!
Jag ska sätta klockan på 07:00 för att klämma in ett löppass som inte blev av igår... Vi får väl se hur det går... host, host...

Det har regnat lite idag, som jag har längtat! Fast det varade inte särskilt länge. Tydligen ska det bli mer av den varan imorgon och till helgen. Men redan nästa tisdag ska temperaturen gå upp till +27°C igen.

En annan sak jag undrar, vad är det med det här modet att bära ludna badtofflor? Jag har sett flera tjejer bära luddiga badtofflor som vardagsskor. Det är ju gräsligt fult!

Hursomhelst, dagens bild är på regnmolnen som hänger över Taverny.
Inte så jätte mäktiga men ganska fina tycker jag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar