torsdag, juni 01, 2017

I ett nafs

Dagen bara försvann i ett enda nafs!
Jag var aptrött när klockan ringde imorse. Jag sov på tåget in till Gare du Nord, precis som jag sov på métron till Châtillon.
Men väl på jobbet gick tiden så snabbt att jag inte märkte någonting. Första toabesöket blev 12:30!

Efter lunchen med Jessica i parken utanför jobbet försvann eftermiddagen lika fort och när jag tittade på klockan var hon 18:45!

Matthias och jag hade bestämt att vi skulle gå en promenad i skogen innan kvällsmaten och det gjorde vi också!
Så underbart tyst och svalt. Lenny sprang omkring och sniffade överallt och jag tog bilder.

Det finns en jättestor tall i skogen där vi går och jag knäppte mest en bild för skojs skull. Det visade sig att det skulle bli dagens bild!
Vi kallar tallen för skogens äldsta träd, den är säkert 20m hög! Mycket imponerande! 

Jag smakade även på den första jordgubben från trädgården till efterrätt. Den var inte särskilt söt men den var väldigt god!
Imorgon är det fredag, Hurra! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar