torsdag, juni 08, 2017

CR Week

Den här veckan är det CR Week, eller Corporate Responsability Week, på företaget jag jobbar på.
Då anordnas det en massa aktiviteter med tyngdpunkt på välgörenhet och välbefinnande.
I tisdags var jag på en timmas meditation med en "instruktör".

Jag har redan gått en kurs i Mindfullness & Leadership via mitt arbete så jag har redan fått information om hur meditation "fungerar" men det blir sällan att man verkligen sätter sig ner 10 minuter på jobbet och mediterar så jag passade på.

Idag stod löpning, powerwalks och tai-chi på schemat. Sen skulle alla komma i joggingskor eftersom varje foto med joggingskor på fötterna som skickas till vår Kommunikations avdelning samlar in 5€ till Röda Korset.

Jag jobbade hemma men det hindrade inte mig från att ta ett foto med mina löpardojjor!

Så förutom att göra en dagens bild drar jag in 5€ till välgörande ändamål himla bra!

Imorgon fyller Lenny 9 år, jag antar att vi får anordna en liten speciell middag för hundskrället!
Kanske får jag gå förbi en djuraffär för att leta efter en liten present. Det är väl sånt man gör för sina husdjur...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar