torsdag, juni 22, 2017

Tillbaka till vardagen

Då var det dags att gå tillbaka till jobbet imorgon igen.
Det har varit väldigt varmt här igen men under dagen har svalare luft kommit in och herregud vad fantastiskt att inte vara klibbig!

Efter att vi var flygplatsen och lämnade Joanne åkte vi förbi Château d'Écouen. I värsta lunch värmen, jag trodde att jag skulle försmäkta!

Vi hade möte på banken klockan 16:00 så vi åkte hem och åt lunch och vilade.
Sen blev det inte mycket gjort. Alldeles för varmt för att stryka och jag har sovit så dåligt de senaste nätterna att jag vill passa på att gå och lägga mig tidigt.

Annars intet nytt på västfronten... Det ska bli intressant att se hur många mejl jag har fått sen jag gick på semester.

Hur som helst, dagens bild är på slottet vi besökte idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar