måndag, juni 26, 2017

Tråkmåns

Jag har inget att berätta idag, inte mer än att en kärring var otrevlig på morgontåget, och jag gav svar på tal och sa att hon minsann var otrevlig och att man inte uppträder så. Jag lyckades nog till och med se lite franskt indignerad ut!

Annars har dagen bara gått i ett tills klockan blev dags att gå hem.
Jag fick en hel del gjort så det var trots allt en bra dag även om den var ganska brun!

Veckan kommer att fortsätta i samma anda, jag är inne i ett kritiskt moment på mitt projekt och jag måste ha koll på allt, men det är också nu som jag gillar att vara projektledare som mest!

Imorgon jobbar jag hemifrån, det ska bli skönt. Jag ska försöka att gå upp tidigt för att hinna med att springa ett par kilometer innan jobbet.
Tänkte att det kunde vara en bra rutin att ha när jag jobbar hemifrån.

Dagens bild är också brun... Det är en närbild på ett skåp, elskåp tror jag att det är, som står vid tågstationen i Taverny.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar