torsdag, juni 29, 2017

Sådär ja...

...nu fick jag minsann så att jag teg!
Det har regnat idag och gud vad skönt det var!

Hade jag inte jobbat hade jag lagt mig på soffan och lyssnat på regnet som smattrade på fönstret, nu fick jag istället höja ljudet i lurarna för att höra vad mina kollegor sa.

Vid lunch tid var det fortfarande fint väder så Lenny och jag gick en promenad.
Bara för att hämta två paket som hade kommit, men då fick vi iallafall sträcka på benen.
Annars har det inte hänt mycket, jobb, jobb och mera jobb!

Imorgon är det sista dagen på veckan och sen har vi en skön helg framför oss.
Matthias vill åka till havet på söndag, det skulle vara mysigt!
På lördag måste vi till banken igen, nu ska v äntligen skriva på lånet. Vi har hållit på sen i mars!

Nu tänker jag hoppa till kojs igen, jag har blivit en sån där gammal kärring som lägger sig med hönorna.

Dagens bild är på våra fina lavendel plantor i regnet med de gröna "bollarna" som har fått fnatt och börjat växa åt alla håll!
Tänkte jag skulle frisera dem i augusti!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar